(діє з 1.10.2022)

  1. Гарантія виробу дійсна лише для організації або покупця і не поширюється на інші особи або організації.
  2. Гарантійний ремонт проводиться тільки після пред’явлення повністю заповненого гарантійного талона. Гарантійний талон дійсний лише за наявності правильно та чітко зазначених: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, коду продавця, чітких печаток та підпису фірми-продавця, підпису покупця. Модель та серійний номер виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні.
  3. На гарантійне обслуговування виробу приймаються тільки в повній продажній комплектації, включаючи пакувальний матеріал – коробку, антистатичну, пом’якшувальну упаковку та інші аксесуари, що входять до комплекту постачання. Зберігання та транспортування виробу повинні здійснюватися відповідно до маніпуляційних знаків, зазначених на коробці. Не допускайте попадання вологи на упаковку.
  4. Базовий гарантійний термін встановлено 6 місяців від дати продажу. Для збільшення гарантійного терміну від 9 до 36 місяців у 14-денний термін від дати продажу необхідно отримати сертифікат розширеної гарантії. Щоб отримати сертифікат, зареєструйте Ваш виріб, заповнивши анкету за посиланням. Період терміну гарантії залежить від моделі виробу та повноти заповнення анкети.Гарантійний термін зберігання встановлюється 6 місяців з дня виготовлення стабілізатора.
  5. Гарантійний термін на деталі/вузли/складальні одиниці стабілізатора, що входять до комплектності виробу, прирівнюється до терміну на основний виріб.
  6. Гарантія за окремими деталями/вузлами/складальними одиницями стабілізатора напруги може бути продовжена за умови проведення сервісних робіт в авторизованому сервісному центрі заводу-виробника в рамках терміну гарантії на основний виріб.
  7. Технічне обслуговування виробу не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни товару.
  8. Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів, складальних одиниць) у період гарантійного строку не веде до встановлення нового гарантійного терміну на весь виріб або замінені частини.
  9. Запровадження нових гарантійних термінів для певних виробів не має зворотної сили. Тобто. терміном гарантії на виріб є період гарантії, встановлений на момент покупки (відповідно зазначений у гарантійному талоні).
  10. Якщо перевіркою виявлено, що некоректна робота виробу стала наслідком неправильного підключення, установки або некомпетентного підбору, а виріб при цьому є справним, або несправність не виявлена ​​і є наслідком некоректної експлуатації, відділ гарантійного обслуговування має право вимагати оплати покупцем робіт із тестування та конфігурації. виробу, а також повну оплату доставки виробу.
  11. ПП «НВФ «ЕЛЄКС» не несе гарантійних зобов’язань у таких випадках:
    • невідповідність або відсутність даних у гарантійному талоні та на пред’явленому для ремонту виробі (серійний номер, дата виробництва)
    • відсутність заповненого гарантійного талона, в якому зазначаються модель виробу, серійний номер виробу, код продавця, дата продажу виробу, чіткий друк фірми-продавця, підпис покупця (див. гарантійний талон)
    • наявність механічних пошкоджень та дефектів, спричинених порушенням правил транспортування, зберігання та експлуатації виробу
    • невідповідність правилам та умовам експлуатації, що пред’являються до цього виробу виробником та описаним у посібнику користувача
    • пошкодження або відсутність контрольних пломб на корпусі виробу
    • якщо виявлено недоліки, що виникли після передачі виробу споживачеві внаслідок впливу вологи, високих або низьких температур, корозії, окислення, потрапляння всередину сторонніх предметів, речовин, пилу, будівельного сміття, інших рідин, комах або тварин, а також слідів їх життєдіяльності
    • якщо відмова виробу викликана дією факторів:
      • непереборної сили (війна, бунт, революція, акти саботажу)
      • наслідками стихійного лиха (бурі, циклони, землетруси, повені)
      • зовнішніх факторів (аварія в електромережі або в навантаженні, близькість до високовольтних трансформаторних підстанцій або силових ліній електротранспорту)
      • природних явищ (удар блискавки, грозова та передгрозова активність)
      • техногенних явищ (аварії, вибухи, пожежі)
      • діями третіх осіб (як випадковими через незнання, так і зловмисними)
    • на деталі/вузли/складальні одиниці виробу, піддані несанкціонованому ремонту або модифікаціям, зробленим не сертифікованими фахівцями на дане обладнання
    • якщо відмова виробу викликана аварією на зовнішніх пристроях, підключених до обладнання.
  12. Ця гарантія не передбачає повної заміни виробу.
  13. Під час перебування виробу на ремонті або технічному обслуговуванні споживачеві не надається аналогічний товар як обмінний фонд.
  14. ПП «НВФ «ЕЛЄКС» ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації або інших грошових втрат), пов’язаних з використанням або неможливістю використання купленого обладнання.
  15. Покупець не має права пред’являти претензії у зв’язку з простоєм обладнання.
  16. Покупець не може вимагати відшкодування витрат у разі нещасних випадків, спричинених пошкодженням (несправністю) обладнання.
  17. Умови гарантії не передбачають монтажу, демонтажу виробу, виїзду фахівця для діагностики електричної мережі та визначення характеру несправності виробу.
  18. Продавець за згодою покупця має право здійснити ремонт виробу за окрему плату у разі, якщо несправність стабілізатора пов’язана з порушенням умов експлуатації або після закінчення гарантійного строку.
  19. На продавця не можуть бути покладені інші зобов’язання, які не передбачені цією гарантійною політикою.
  20. У разі якщо продукція під ТМ «ЕЛЄКС Engineering» була куплена у компанії-продавця, яка на момент продажу товару знаходилася в «Чорному списку» ПП «НВФ «ЕЛЄКС», то продукція на ремонт приймається сервісним центром тільки від самої компанії- продавця.